Om Eventguiden

Eventguiden, ett Eventföretag i Stockholm

Eventguiden startades 2003 med mottot att det skall vara enkelt och kul att handla event och företagsaktiviteter. Vårt mål var att paketera våra produkter på ett sätt att våra kunder förstod vad de köpte samt fick en god uppfattning om hur priset såg ut redan på vår webbplats. Det var vi först med i Sverige.

Sedan dess har vi genomfört mer än 4 500 lyckade event för våra kunder. Vi vänder oss enbart till företag och erbjuder företagsevent, fester, teambuilding och konferenser, gärna i kombination.

Att vi paketerar eventen är för att vi vet att det är enklare att se en färdig produkt som redan är genomtänkt och väl prövad av tidigare kunder. Vi arbetar självklart också med att skräddarsy event och se till att våra kunder får precis det som önskas.

Varför använda ett eventföretag som oss?

Vår erfarenhet och kunskap hjälper er att få den upplevelse, känsla och karaktär på ert event som ni vill ha.

Alla våra paketerade event är kvalitetssäkrade, genomförda och utvärderade av andra kunder. Vi tar också ett helhetsansvar för eventet, vilket gör att du inte behöver mer än en kontaktperson och leverantör. Vi har arbetat med att genomföra event i 10 år. Under den tiden har vi lärt oss ett och annat. Vi har många väldigt duktiga leverantörer som tillsammans med oss hjälper våra kunder att få bra möten och givande upplevelser.

Välkommen att prova oss på Eventguiden.